בוסטון נגד יוטה ויוסטון נגד ממפיס ברביעי / רועי ויינברג

9 משחקים טובים הלילה, כשהמשחק המרכזי יהיה בין יוטה לבוסטון וג'ייסון טייטום הלוהט. מעבר לזה נראה את יוסטון המתחדשת פוגשת את ממפיס שנלחמת על מקום בפלייאוף, את סן אנטוניו נגד דאלאס בשחזור אחת היריבויות הגדולות של העשור הקודם ועוד.

05:30-יוטה ג'אז (21-36)-בוסטון סלטיקס (17-40)

רמת עניין: מחצית שנייה עם כוס קפה ביד.

משחק אדיר. יוטה הפסידו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם ויכולים לאבד את המקום החמישי לאוקלהומה סיטי, רק חצי משחק מאחוריהם. בשלושת המשחקים האלה הם ספגו 113, 120 ו-131 נקודות כשקולעים עליהם ב- מהשדה. השילוב של קונלי, מיטשל, אינגלס, בוגדנוביץ' וגובר ביחד יוצר בעיות הגנה קשות וקולעים עליהם 18 שלשות למשחק ב-47.7%. כשמחליפים את רויס אוניל באינגלס או בקונלי אז ההגנה נראית יותר טוב בצורה משמעותית, אבל גם אינגלס וגם קונלי לא מצליחים להשפיע על המשחק מהספסל.

היום כנראה לא תהיה להם ברירה, כי הם פוגשים את אחד השחקנים הלוהטים בליגה. ג'ייסון טייטום בדיוק קלע 36 נקודות נגד פורטלנד, יומיים אחרי 41 נגד הלייקרס כשלפני כן הוא עם 28 נגד מינסוטה ו-39 נגד הקליפרס. 30.3 נקודות למשחק עם 49.5% מהשלוש בפברואר ומשחק יפה ומגוון הופכות אותו לשחקן שאסור לזלזל בו. מעניין איך החזרה של קמבה ווקר, שלא ישחק היום, תשפיע על הדומיננטיות שלו בטווח הארוך.

זאת השאלה הגדולה של המשחק הזה – איך עוצרים את טייטום. ב-10 המשחקים האחרונים טייטום כמובן הקלע המוביל, אבל בראון עם 22 נקודות למשחק והיווארד עם משחק אול אוראונד של 17-8-5 למשחק. הם טובים, אבל הכל מתחיל מטייטום. אוניל אחד השומרים הטובים בליגה ויהיה משמעותי מאוד הערב, אבל לא בטוח שגם הוא יספיק נגד טייטום כשהאחרון בזון הזה. בוסטון.

03:00-יוסטון רוקטס (20-37)-ממפיס גריזליס (29-28)

רמת עניין: תקציר מורחב.

הולך נהדר ליוסטון מאז הטרייד של רוברט קובינגטון. הם ניצחו 8 משחקים מ-10 ונראה שהצליחו לשלב בין ג'יימס הארדן (33.5 נקודות למשחק) לראסל ווסטברוק (31.9 נקודות למשחק). במהלכים מסויימים הארדן מכדרר והשאר מסתכלים, באחרים ווסטברוק רץ פנימה והארדן נח, וכל זה מוביל לדירוג ההתקפי השלישי בטיבו בליגה בעשרת המשחקים האלה. בינתיים זה עובד.

המצב בממפיס לא כל כך זוהר. הם הפסידו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, נגד הקינגס ושתי הקבוצות של לוס אנג'לס, כשהאורך של הקליפרס והלייקרס הקשה על ג'ה מוראנט, 7 איבודים ו-4 אסיסטים בתקופה הזאת. הם קבוצה טובה, אבל פורטלנד וניו אורלינס מתקרבות אליהם וקשה לראות אותם מנצחים באופן רציף קבוצות עדיפות. נשארו להם לא מעט משחקים כאלה עד סיום העונה, לא סימן מעודד, במיוחד כל עוד התרומה בטרייד של ג'יי קראודר, ג'סטיס ווינסלו, מחוץ למגרשים. ג'וש ג'קסון הרוויח מקום ברוטציה של הקבוצה והופך לשחקן התקפה חשוב מהספסל בקשור ליצור נקודות, אבל קשה לראות אותו כגיים צ'יינג'ר במשחק כזה.

ליוסטון יש הרבה מאוד ידיים לשלוח על ג'ה. רוברט קובינגטון (מוטת ידיים של 2.18 מ'), פי ג'יי טאקר (2.13 מ'), דנואל האוס (2.03 מ') ואולי גם ג'יימס הארדן יכולים להקשות על מוראנט בקשור למציאת דרכי מסירה. הוא היה נהדר נגד יוסטון בשני המשחקים הקודמים ביניהן, אבל החמישייה הזאת של הרוקטס היא סיפור אחר – גם בכל הקשור להגנה של ממפיס שתתקשה, עם ג'ארן ג'קסון ויונאס ואלניוצ'אס, נגד חמישייה עם 5 שחקנים בחוץ. ניצחון של יוסטון.

03:30-סן אנטוניו ספרס (32-24)-דאלאס מאבריקס (23-35)

רמת עניין: תקציר של 2 דקות.

סן אנטוניו, תיאורטית, עדיין בתמונת הפלייאוף כשהיא מרחק 3.5 משחקים מהגריזליס במקום השמיני. מעשית הם הפסידו 6 משחקים מ-8 האחרונים, כשההגנה שלהם מזעזעת בתקופה הזאת אפילו ביחס למה שראינו בשאר העונה וההתקפה לא מספיק טובה בשביל לחפות על זה, בזמן שהאחוזים של למרקוס אולדריג' מחוץ לקשת מדרדרים. זה נראה ששינוי ברוטציה הכרחי – יאקוב פלטל במקום טריי ליילס בחמישייה? מרקו בלינלי במקום ברין פורבס? מתן דקות לשני שחקני ההגנה הכי טובים שלהם, דריק וויט ודיונטה מארי, ביחד? לגרג פופוביץ', אולי, הפתרונות.

דאלאס במאבק די מוזר עם אוקלהומה – שתיהן נאבקות על המקום השישי, אבל יכול להיות שעדיף להן לסיים במקום השביעי ולא לפגוש את הקליפרס בסיבוב הראשון. הם סבלו מפציעות של לוקה דונצ'יץ' וקריטספס פורזינגיס, אבל כשדונצ'יץ' משחק הם ההתקפה היעילה ביותר בליגה, בפער גדול. מול הקשיים ההגנתיים של סן אנטוניו סביר שזה יגמר ב-120 נקודות וניצחון של דאלאס.

04:00-פניקס סאנס (34-24)-לוס אנג'לס קליפרס (19-38)

רמת עניין: תקציר של 2 דקות.

פניקס מרחק ריצה אחת טובה וכמה קריסות של הקבוצות מסביב מהפלייאוף. קשה לראות אותם עושים פוסט-סיזן, אבל יש שם התקדמות לא קטנה. ריקי רוביו, דווין בוקר, קלי אובורה, מייקל ברידג'ס ודיאנדרה אייטון משחקים נהדר ביחד (נט רייטינג של 20.2+ ב-210 דקות ביחד), אייטון ובוקר מראים התקדמות ואפשר להיות מאוד אופטימיים לקראת ההמשך. יש להם הברקות כמו ניצחון ב-20 הפרש על הג'אז, אבל אין את היציבות או הבגרות שמביאות קבוצה לפלייאוף.

הקליפרס הם לא קבוצת העתיד – הם קבוצת ההווה. הם נעים בין משחקים כישרוניים והתפוצצויות נגד יריבות להפסדים במשחקים קלים על הנייר, בד"כ שמישהו מהרביעייה המרכזית (או פטריק בברלי) לא משחק. היום כולם אמורים לשחק ולכן סביר שזה יהיה של הקליפרס, למרות שיש כמה דברים מעניינים במשחק הזה – האם מייקאל ברידג'ס יכול לשמור על קוואי לנארד, או איך הקליפרס ישחקו טוב נגד סנטר דומיננטי כמו אייטון.

02:00-וושינגטון וויזארדס (36-20)-ברוקלין נטס (30-26)

רמת עניין: קריאת הסיקור.

הוויזארדס במקום התשיעי במזרח, מרחק 5.5 משחקים מהמקום השמיני ואורלנדו. הם כנראה לא יעשו פלייאוף, אבל אי אפשר להאשים את בראדלי ביל שקלע 108 נקודות (53+55) בשני משחקיו האחרונים והפסיד את שניהם. הוא בכושר נהדר לאורך כל העונה, למרות שלא נכנס לאול-סטאר, ומחזיק את הקבוצה עם הראש מעל המים עם 30 נקודות למשחק.

ברוקלין, בניגוד לוושינגטון, היא קבוצה. קבוצה שמשחקת בלי שני שחקניה הטובים ביותר, קווין דוראנט וקיירי אירווינג כמובן, אבל קבוצה. הם הפסידו בהפרש קטן לאורלנדו במשחק שיכל להבטיח להם מעשית את המקום השביעי. הם לא קבוצה מעניינת במיוחד, הסיפור הגדול שם, בזמן האחרון, הוא כריס לברט שקולע 22.6 נקודות עם 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק בשמונת המשחקים האחרונים, מעשית מאז שעבר לחמישייה כשהוא אחד השחקנים המשמעותיים בהתקפה המשתפרת של הנטס. ההגנה של הוויזארדס מראה מגמת שיפור ראויה לציון, אבל קשה לראות אותם מצליחים לעצור את ברוקלין, בהפסד עם 40+ נקודות של ביל.

02:30-מיאמי היט (21-36)-מינסוטה טימברוולבס (40-16)

רמת עניין: בוקס סקור אם מיאמי מנצחת, תקציר כשלא.

ההיט בבעיה. פילדלפיה מתקרבים אליהם בקרב על יתרון הביתיות בסיבוב הראשון ונראה שהמקום השני, ואולי גם השלישי, לא בהישג יד בהתחשב ביכולת הנהדרת של הסלטיקס והראפטורס והחלשה שלהם. ההיט ניצחו 2 משחקים מ-8 האחרונים, כולל הפסדים לאטלנטה וקליבלנד אחרי הפגרה. ההגנה, בימים כתיקונם נקודת החוזק שלהם, חלשה בתקופה הזאת. ג'ימי באטלר פספס את שני המשחקים האחרונים, אבל מיאמי הצליחו לשמור ברמה גבוהה מוקדם יותר העונה גם בלעדיו. אם ההגנה לא תחזור לעצמה הם לא יהיו בפלייאוף.

היום, בבית, זה אמור להיות קל יותר, גם כי באטלר צפוי לחזור. ההיט אחת קבוצות הבית הטובות בליגה והם פוגשים מינסוטה חסרת קארל אנטוני טאונס. דיאנג'לו ראסל מחפש ניצחון ראשון במינסוטה אחרי חמישה הפסדים כשההגנה של הוולבס מזעזעת, אבל זה לא אמור להפתיע. הציפיות מהשילוב של ראסל כרגע היו כימיה עם טאונס, הפצוע כאמור, ועם מאליק ביזלי שקולע 21.6 נקודות למשחק בחמשת המשחקים האחרונים. הוא הפך לשחקן חמישייה חשוב והם משיגים נקודות בהתקפה, גם אם זה עדיין לא תורגם לניצחונות. קשה להמר נגד מיאמי בבית, אבל לאדישות שהם מראים על המגרש יהיה מחיר. אני הולך נגד הציפיות עם מינסוטה בהפתעה של הערב.

02:00-קליבלנד קאבלירס (41-16)-פילדלפיה 76' (22-36)

רמת עניין: מבט על השורה הסטטיסטית של אמביד.

בן סימונס בחוץ לשבועיים לפחות (כנראה יותר), ובשני המשחקים בהם לא שיחק ראינו את אמביד במיטבו עם 39 נקודות ו-17 ריבאונדים נגד ברוקלין ו-49 נקודות עם 14 כדורים חוזרים במשחק שיא נגד אטלנטה. הוא מקבל את הכדור במקומות בהם הו ארגיל כשסימונס לא משחק, הצבע יותר מרווח ונראה שהקבוצה יותר מותאמת לו בזמן שסימונס פצוע. המשפט הזה מדוייק גם אם מחליפים שמות. ג'וש ריצ'רדסון צפוי לקבל יותר זמן עם הכדור במצב הנוכחי וסביר שנראה המשך של הכימיה המתפתחת בין השניים, אבל הכל מתחיל ונגמר באמביד.

לקליבלנד יש שני סנטרים שינסו לעצור אותו – אנדרה דראמונד וטריסטן תומפסון. הם מחלקים את הדקות ביניהם בצורה כמעט שווה מאז שדראמונד הגיע ואפילו ניצחו שלושה משחקים מארבעת האחרונים, כולל אחד נגד מיאמי. קולין סקסטון מעולה בתקופה הזאת, גרלנד ממשיך להראות השתפרות ומגיע לא מעט קרדיט לתומפסון ולארי נאנס שבכושר טוב. למרות זאת, קשה לראות אותם מצליחים לעצור את אמביד ואת פילדלפיה, חרף הביתיות.

02:30-אטלנטה הוקס (42-17)-אורלנדו מג'יק (32-25)

רמת עניין: זהה לרמת העניין שיש לכם במחברת ריקה.

ההוקס הצליחו לנצח את המאבריקס החסרה וההיט אחרי פגרת האול-סטאר לפני הפסד לפילדלפיה כשטריי יאנג קולע בכמויות מסחריות (11.5 זריקות מהעונשין, 11.1 מהשלוש, 11 ל-2 נקודות ב-8 משחקיו האחרונים). קאם רדיש עם 14.6 נקודות למשחק בפרק הזמן הזה מתחיל לממש חלק מהפוטנציאל אחרי תחילת עונה איטית והם קבוצה שיכולה להיות מעניינת לצפייה, כמו בנקודת הזמן הזאת בשנה שעברה.

היום הם פוגשים את אורלנדו, אולי הקבוצה המשעממת ביותר בליגה. הם מנצחים את הטובות מהם, מפסידים לגרועות מהם (חוץ מהפסד אחד לא מזמן לניקס) ומראים עקביות יחסית. ארון גורדון משחק כפאוור פורוורד ונראה יותר טוב ממה שראינו עד כה העונה, ניקולה ווצ'ביץ' ממשיך להוביל התקפה ממוצעת והם ניצחו לא מזמן את אטלנטה, 135-126. ארבעה שחקנים של אורלנדו קלעו מעל 20 נקודות והם עצרו את יאנג על 7 מ-19 מהשדה עם האורך שיש למג'יק להציע. סביר שזה מה שנראה גם הערב. ניצחון של אורלנדו.

02:00-שרלוט הורנטס (38-19)-ניו יורק ניקס (40-17)

רמת עניין: בווינר היו מוציאים את המשחק הזה מהטופס.

דבונטה גרהאם זכה למנוחה במשחק של ההורנטס נגד הפייסרס, שנגמר בהפסד ב-39 נקודות. לא נעים. הוא אמור לשחק היום ואולי לעזור לשרלוט לחזור לנצח, אחרי שהיא הפסידה ב-29 נקודות לברוקלין לפני המשחק נגד אינדיאנה.

הניקס ינסו לעצור את גרהאם וכך לעצור את כל ההורנטס. הם במצב קצת יותר טוב עם רצף של ארבעה הפסדים אחרי ארבעה ניצחונות אבל בלי תבוסות. מיטשל רובינסון מקבל קצת יותר זמן משחק אבל עדיין לא מצליח להשתלב עם ג'וליוס רנדל, ואין שם יותר מדי חדש. היום הביתית תנצח. שרלוט במשחק שמעטים, אם בכלל, יזכרו.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
143 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום מתחיל להפוך לאט לאט למה שציפינו, מקווה שזה ימשך ושזה לא סתם איזה פיק של כמה משחקים. צריכים לתת לו את הבמה ולהפנים שהאיש בקבוצה הזאת. ככל שיפנימו יותר מהר יהיה טוב יותר. אבל היום זה בק טו בק ויוטה ינגבו את הלפריקון..

"ואולי גם ג'יימס הארדן יכולים להקשות על מוראנט בקשור למציאת דרכי מסירה"…. :), שפכת אותי רועי. הארדן יכול להקשות רק על ההגנה של יוסטון….
אבל משחק שעבר ג'ה ניגב את הארדן והרביץ עליו טראש טוק, אז ג'ה יוכל להרקיד אותו גם היום אבל יש לי הרגשה שלורד אוף דה דאנס הולך להצליף ולהרקיד סטפס את ג'ה הצעיר בהתקפה עם 50+ נק כשליחת מסר…
יוסטון מנגבים

דונציק הולך לנגב את פופ הזקן מהר וקל עם 40+

יש לי תחושת בטן שהסאנס ינצחו היום אבל לא מהמר על זה. קליפרס במשחק צמוד ודחוק, המשחק המעניין של הלילה

ווש ינגבו את הנטס, ביל ימשיך לתת שואו עם 40+

ג'ימי ינגב את דיאנגלו

רועי…עוד פעם אתה מתלהב מחגיגות של אמביד על ליגה ב מזרח? נטס והוקס…וואוו מדהים…אז היום זה תחתית ליגה ב' מזרח ולאמביד יש נדל"ן גם בקליבלנד, דראמונג וקרדשיאן לא יכולים לעשות כלום עליו חוץ מלקוות שהוא יזרוק שלשות ואני מקווה שהוא ימשיך להצליף עם הטוסיק. פילי קל

הוקס-מגיק

אם ההוקס רוצים לשמור על סיכוי בדיוני לפלייאוף….אז הם צריכים לנגב. יש לי תחושת בטן שטריי מביא היום 50+ ומביא את הנצחון בקרב בליגה ב מזרח

שארלוט ניקס

להיפך משחק קשה לווינר, אז הוא בטוח בטופס….
אבל רק שאתה בודק תוצאות אחרות והתעוררת ותוך כדי את מגלגל וקופץ לך התוצאה ביניהם מבטח חטוף בלי כוונה התגלה לך הסקור וזהו…
ניקס מנגבים

scab666
scab666
26/02/2020 17:07:22

ווש אחרי הפסדים לקליבלנד ולשיקאגו (ואז למילווקי בהארכה), במה שנתן ל 200$ שלי מרווח נשימה. תן לי 40+ לביל אבל רק שימשיך לקלוע ב 32% לשלוש ואני סומך על ברוקלין שיעשו את העבודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  scab666

חחח. אמרתי לך תהיה רגוע. יש יותר סיכוי שההוקס יעשו פלייאוף מאשר ווש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  scab666

רק כדי להרגיע אותך, הנה לוח המשחקים של ווש שנותר: לוח מאד קשה
הם יפסידו לפחות 15 משחקים ואני עוד אופטימי….
ה200 דולר שלך מוני אין דה בנק.
את הלוח הכי קל במזרח נשאר להוקס אבל הם נמושה בפני עצמה 🙂

vs
Brooklyn


Utah-קשה

Golden State-נצחון

Sacramento-

Portland

vs
Atlanta

vs
Miami

vs
New York-נצחון


Boston

vs
Oklahoma City


Philadelphia


Brooklyn


Atlanta

vs
Milwaukee

vs
Boston

vs
Phoenix


Milwaukee

vs
Los Angeles

vs
New Orleans

vs
Philadelphia


Indiana

vs
Toronto


Houston


Charlotte-נצחון


New Orleans

vs
Indiana

scab666
scab666
26/02/2020 19:01:26

בגדול אני רגוע, הרבה יוצר לחוץ על ה 100 ששמתי על יובנטוס כאלופה (1.44 נראה אז כמו יחס מתנה), אבל עד שזה לא סגור זה לא סגור…

Avri
Avri
26/02/2020 18:00:14

מי לדעתך עוד לא הפנים שטייטום זה האיש בבוסטון? וזה לא מוריד כלום מהחשיבות של הייוורד קמבה בראון או סמארט.

עובדות מעניינות על טייטום (סתם כי אין מה להוסיף): הסנדק שלו הוא לארי יוז ששיחק פעם בקליבלנד ופילי. הבנדוד שלו זה טיירון לו. אמא שלו כולה השנה חגגה יומולדת 40 והיא כבר סבתא!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אולי אני לא הפנמתי?

Avri
Avri
26/02/2020 22:29:19

זה כבר עליך בנאדם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
26/02/2020 18:17:49

גם לי יש תחושה שהבק טו בק הזה לא יהיה טוב לסלטיקס. בטח שלא מול יוטה שצריכה משחק כזה לצאת מהסלאמפ.

Lavar
Lavar
26/02/2020 20:31:25

שימוש יותר בשורש נ.ג.ב

captain beefheart
captain beefheart
26/02/2020 21:48:01
Reply to  Lavar

גם אני, מרוב שלא הייתי בטוח, נסעתי להפריח את הנגב 😉

שגיא נאור
Editor
26/02/2020 17:31:40

תודה רבה רועי.
לילה של 4 משחקים נחמדים ביותר.
כיף לראות את טייטום מתפוצץ ככה ובאמת מעניין לראות מה יהיהי כשקמבה יחזור. נגד הלייקרס הוא קיבל ברבע האחרון דאבל טים קבוע ולא היה מי שינצל את זה.
ג'אן ג'קסון פצוע לשבועיים, הגריזליס ינסו לשרוד אותם ולא להתדרדר יותר מדי בדירוג, במיוחד בקרבות הישירים מול המתחרות האחרות על המקום האחרון.
כתבת לפני איזה יומיים על אייזק שאמור לחזור אז אתמול ראיתי שהוא סיים את העונה. באסה גם על ג'רמי לאמב שקרע את ה-ACL והמיניסקוס ויחסר לאינדיאנה, במיוחד כשאולדיפו עדיין מקרטע.

עידו גילרי
Admin
26/02/2020 17:40:55

גם ברנדון קלארק .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוי אז ממפיס בלי JJJ קלארק וקראודר? …

לורד אוף דה דנס מתחמם…ראס יכול לנוח…

עידו גילרי
Admin
26/02/2020 18:10:17

קראודר במיאמי…

scab666
scab666
26/02/2020 18:17:48

הוא עדיין כואב את לכתו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני יודע רק אומר….

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/02/2020 17:52:12

תודה על הפריוויו המעולה.
אל תזלזלו ביכולת ההגנתית של הארדן. נכון שהוא לא עושה כמעט כלום, אבל זה רק מבלבל את המתקיף. 'אין סיכוי', הוא יגיד לעצמו, 'אף אחד לא כל כך גרוע בהגנה. בטוח בהתקפה הזו הארדן יתחיל לשמור'.
להגיד את המשפט הזה במשך 48 דק' זה גם מעייף, קשה להתרכז ככה בקליעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🙂 אכן
מעולם לא חזיתי בשומר גרוע כמו הארדן באחד על אחד על גארדים. גם לא באירופה…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא בטוח שדרוזן טוב מהארדן בהגנה. התבססות יתר על השיטה המופלאה "הבט על השחקן התוקף" מדרדרת את שניהם בטבלת המגינים….

מנחם לס
Admin
26/02/2020 18:29:48

איזה ערב מרתק! תודה רועי

Berch
26/02/2020 19:49:55

אחלה משחקים ביופי של ערב
תודה על הפרוויו המשובח
🙂

NFS
NFS
26/02/2020 21:24:21

תודה רועי.
משחק מתחיל ב-5:30 ואתה ממליץ על מחצית שניה? אין כמו לקום בשעה הזאת..

captain beefheart
captain beefheart
26/02/2020 21:49:07

אחלה פריוויו. ציון ל"רמת העניין" – 11!

צ'יקו
Admin
26/02/2020 22:04:12

תודה רועי
5 וחצי זה שעת ההשכמה שלי כבר שנה (אלא אם כן אני קם ב3 ואז 5 וחצי זה שווארמה של צהריים) משחקים בשעות האלה הם הכי כיפים ואם יש משחק טוב אז בכלל זכינו

עידן
עידן
26/02/2020 23:10:40

Charlotte's Malik Monk has been suspended for violating anti-drug program and will continue until he is determined to be in compliance.

Smiley
Editor
27/02/2020 0:02:20
Reply to  עידן

עד שהטמבל הזה פורץ העונה הוא מחליט לעשן או משהו כזה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אולי בגלל זה פרץ?

עידן
עידן
27/02/2020 2:00:43

The Lakers have ruled LeBron James (left groin) out for Thursday's game at Golden State

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

לה גרוין…

עידן
עידן
27/02/2020 2:01:11

Also: Steve Kerr told reporters today Stephen Curry may need more scrimmage time to be cleared, putting Sunday vs. Washington is some doubt. "I think yesterday’s report, which was news to us, is not official," Kerr said. "Nothing’s official. Steph will play when he’s ready to go"

trusttheprocess
trusttheprocess
27/02/2020 3:17:57

אמביד נקע בכתף…זה הזמן של אל הורפורד וטוביאס הריס להראות למה שילמו להם כל כך הרבה כסף?

נכון? נכון ?? נכון???????

לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מחריד נראה ממש קומדיה 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 3:28:19

שיר הלילה לה לה לה
הפעם של להקה ענקית שהיתה הלהקה השנייה של ניק קייב הגדול.
אני חושב שזה שיר שני שלהם שאני מעלה פה בעיקר לזכרו של הגיטריסט הגדול רונאלד הוואד שהיה משו משו.
זו להקה אוסטראלית אז האנגלית דיי ג'יברישאיאית.
ווואווו השיר הוא אילם בגן עדן.ובינינו, איך אפשר להיות אילם כשאתה בגן עדן עלי אדמות?
Well ah jumpt! and fled this fucken heap on doctored wings
Mah flailin pinions, with splints and rags and crutches!
(Damn things nearly hardly flap)
Canker upon canker upon one million tiny punctures
That look like…
Long thin red ribbons draped across the arms of a lil mortal girl
(Like a ground -plan of Hell)
Curse these smartin strings! These fucken ruptures!
Enough! Enough is enough!
(If this is Heaven ah'm bailin out)
If this is Heaven ah'm bailin out
Ah caint tolerate this ol tin-tub
So fulla trash and rats! Felt one crawl across mah soul
For a seckon there , as thought as wassa back down in the ghetto!
(Rats in Paradise! Rats in Paradise!)
Ah'm bailin out! There's a mutiny in Heaven!
Ah wassa born…
And Lord shakin, even then was dumpt into some icy font
Like some great stinky unclean!
From slum-chuch to slum-church, ah spilt mah heart
To some fat cunt behind a screen…

Evil poppin eye presst up to the opening
He'd slide shut the lil perforated hatch…at night mah body
Blusht
To the whistle of the birch
With a lil practice ah soon learnt to use in on mahself
Punishment?! Reward!! Punishment?! Reward!!
Well, ah tied on…percht on mah bed ah was…
Sticken a needle in mah arm…
Ah tied off! Fucken wings burst out mah back
(Like ah was cuttin teeth!!)
Ah took off!!!
(Rats in Paradise! Rats in Paradise!)
There's a mutiny in Heaven!

Oh Lord, ah git down on mah knees
(Ah git down on mah knees and start to pray)

Wrapped in mah mongrel wings, ah nearly freeze
In the howlin wind and drivin rain
(All the trash blowin round 'n' round)
From slum-heaven into town
Ah take mah tiny pain and rollin back mah sleeve
(Roll anna roll anna roll anna roll)
Ah yank the drip outa mah vein! UTOPIATE! Ah'm bailin out!
UTOPIATE!
If this is Heaven ah'm bailin out!
Mah threadbare soul teems with vermin and louse
Thoughts come like a plague to the head…in God's house!
Mutiny in Heaven!
(Ars infectio forco Dio)
To the plank!
(Rats in Paradise! Rats in Paradise!)
Ah'm bailin out!
(Hail Hypuss Dermio Vita Rex!)
Hole inna ghetto! Hole inna ghetto!
(Scabio Murem per Sanctum…Dio, Dio, Dio)

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 3:35:20

השיר הזה הוא צריחה אחת גדולה
וניק היה צרחן או צרכן או צחנן או צנחן או צחצחן אבל בעיקר צ'חצ'ח
ורונאל גיטר בגיטר וטירטר ופירפר
ואני?
אני מברבר
אין חי אז יש מת
וורדים
https://www.youtube.com/watch?v=aKs8dpTvaDs

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי בסדנת ניגוב פלוטר ושלשה על הראש של פלוץ. המגיק נותנים לפלוץ לשמור עליומאחד על אחד חחחח…17 נק ויש עוד 4 דק לחצי 😎
מה שכן ההוקס!לא שמעו על דבר שנקרא הגנה ולויד התעצבן חחח לקח טיים אאוט אחרי עוד לייאפ…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 3:36:04

תגיד יה ירושלמי, מה קרה קמת מוקדם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני בשירותים בכבדה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 3:48:55

גם אני
אז זו שיחת בית שימוש
יפה לך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 3:50:21

אז מה עם מוק ואחיו?
בטח קורעים את העיר הגדולה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס וטריי מנגבים אין טענות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח מאמן המגיק כסילל נותןצאחד עלצאחד לפלוץ לשמור את טריי חחחחח טריי טובח אותו😂😂 הנה הגיע הדאבל טים….מאמניםמכאלה יש להרחיק מהליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריייי מהלוגווווו אפילו הדאבל טים של המגיק ככ פח חלש ורך חחח

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
27/02/2020 3:33:33

ראסל ווסטברוק הולך ללמד את גה מואנט שיעור חשוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי עם 24 נק ויש 2 דק לחצי….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי טובח בפלוץ….מנחם אתה אמרת לי שהקליפורד הזה מאמן טוב?….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלוץ החטיא דאנק רדיש הזה פח רצח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי עם 26 נק 5 אס בחצי. שיוויון 64 בליגה ב מזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביג אל שודד בחליפה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי למה אתה ער מוקדם אין בוסטוניה עכשיו?

ברוך רובין
ברוך רובין
27/02/2020 3:45:49

נגמר המשחק ראסל מחסל את גורי הדובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה גור יתום…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס לגה: איי ניד בטר דיפנדרס…😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוסטין ריברס שובר קרסוליים לשחקנים לא מוכרים בממפיס..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עד שהמגיק מביאים דאבל טים על טריי קולינס תוקע שלשות כמו אח שלו גי אר סוויש 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח טריי בהגנה חחחח עשה הארדן פורניה רץ לסל והוא זז הצידה 😂😂

שחר אלוני
27/02/2020 3:57:34

מעיף מבט רק בתוצאה של פילי
סקסטון, גארלנד, דלי ונאנס מובילים על האריס, הורפורד וקורקמז עם עזרה של שייק מלטון
איך קבוצה עם האריס והורפורד פלוס קורקמז בעונת קריירה פחות טובה מהקאבס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאמן. אין להם מושג מה עושים. למשל המאבס בלי לוקה ופורזי תראה איך מאומנים. ביג אל זה לסטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מישהי עם חולצה של טריי מהקהל זכתה בחולצה של…..רדיש….מי מגריל חולצות של רדיש? זה מתנה לניסני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אריק גורדון בתחרות הטבעות עם 360.
ההוקס אומרים דקאפלה יחזור אולי באמצע מרץ וזה גם בספק. קיצר עד סוף העונה כנראה. נתראה עונה הבאה קלינט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלטבי לא בהכרה מחוץ לקשת 16 נק טובח בספרס ברבע הראשון חחחח טוב שהוא קולע 3 היה צריך להיות נמוך יותר…פופ הזקן נראה כמו קליפורד

Smiley
Editor
27/02/2020 4:04:43

דונצ'יץ' יורד לחדר הלבשה אחרי שקיבל פצצה לאגודל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדון בזון דופק שלשות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:06:41

איך שפילי נראים עכשיו זה פשוט עצוב.
את ההזדמנות הגדולה הם פספסו בשנה שעברה.
אולי צריך לעשות שם שינוי משמעותי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עכשיו נסכרת?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:19:33

היו בסדר בתחילת השנה.
כמו שאמרתי כבר הורפורד הבין לאן הגיע ונותן את המינימום האפשרי.
הוא מבין שטוב שיש חוזה אבל יטרידו אותו באיזה שלב שנה הבאה? עוד שנתיים?
זה יבוא ובינתיים הוא מרוויח כסף וגם מרוויח עוד המון כסף עד הסוף.
כשיגמור, ייקנה חוילה נאה בבל איר או באחת משכונות היוקרה ויגור עם משפחתו היפה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:08:21

איך הקבס מובילים ב 10 כשלאב עם רק 7 נקודות והמשחק אוטוטו מסתיים?

שחר אלוני
27/02/2020 4:09:22

הם רוצים להשאיר את סימונס ובלית ברירה יטרידו את אמביד….זה השמועות
כוננות טריידים בגולדן בוסטון ויוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח יהיה יותר מצחיק מהורפורד על גימי…

trusttheprocess
trusttheprocess
27/02/2020 4:25:09

קודם כל זה לא נכון , הבעיה היא לא אמביד וסימונס, הבעיה היא המאמן האידיוט וה GM שהחתים אפסים כמו הורפורד וטוביאס לחוזים של 280 מליון דולר.

כל מה שצריך סביב אמביד וסימונס זה קלעים , שום דבר חוץ מזה.

הייתי אומר שיש סיכוי שאמביד יבקש טרייד בסיום העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גף טיג זה גופה בלי דופק. קיבל תעודת מוסד ברוך שמעון. אין סיבה שיהיה על המגרש

שחר אלוני
27/02/2020 4:07:36

איבוד שלומיאלי אחד אחרי השני בין פילי לקליבלנד, כמו משחק ליגת קיץ
3 דקות ללא סל וכרגע הקאבס מובילים ב 12

שחר אלוני
27/02/2020 4:08:29

15 הפרש 2:40 לסיום
בפילי אין כלום פשוט לא יאומן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לויד תוציאנאת טיג!! רוצח את ההוקס בהגנה כל הסלים עליו…תעשה עבירה חחח הוא זז מהשחקן במתפרצת כמו הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קו אחורי של טריי וטיג זה מרטיט..

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:10:38

בוסטון יוטה אני כבר אראה ברכבת ואחרי כן במעבדה.
היום יום בירה, נגמר השבוע, איך נגמר? אפילו לא התחיל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין שום הגנה להוקס זה אפילו לא ליגה ב. השחקנים שם עומדים ומסתכלים אחד על השני….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:13:13

פילי נראים על הפנים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המגיק מנגבים תם הטקס. צריך 50 של טריי לפחות שיהיה סיכוי..

Smiley
Editor
27/02/2020 4:13:42

הקליפרס סוף סוף עולים עם החמישייה שלהם אחרי כל ההיעדרויות של הפציעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי ירד נהיה 14 הפרש חחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:14:28

טוב, אני עובר לספרס

שחר אלוני
27/02/2020 4:15:16

פילי היו בפיגור של 20 מול הקאבס שזו קבוצה בלי הגנה בכלל וגם בלי יותר מדי התקפה, ומהצד השני האריס והורפורד בהזדמנות חייהם. אין מצב שהקבוצה הזו תעשה משהו השנה, לא יאומן ממש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב שנזכרת…כולכם בדיליי מיולי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווצביץ חיפש התנגדות בצבע של ההוקס חח עשה פוסט וראה שאף אחד לא נוגע אז קלע לייאפ 😂😂😂

שחר אלוני
27/02/2020 4:20:35

היה משחק של הניקס עם הקליפרס, ברבע הראשון הניקס קלעו 47 והובילו מעל 20 הפרש, מה קרה ברבע השני?
הראל עמד מתחת לסל עם שלושה ניקס במרחק מטר ממנו, בדק מה קורה, הסתכל לצדדים, עשה תנועה כאילו הוא זורק, ביים ניתור, כלום לא קרה, אז הוא שם לייאפ……ואחר כך שוב 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן זה מה שקורה לווצביץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לבוקר יש ביצים לוקח את קאווי בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון מנגב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:23:40

איזו חסימה יפה של פרוזי
מי אמר שהוא לא נכנס לצבע ועושה הגנה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:24:54

דה פלוצן ציך לעשות משהו עם הצואה שמרוחה לו על הראש.
גז פשוט איום ונורא….
איפה שי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוביו בניגובים

שחר אלוני
27/02/2020 4:32:07

במנצחות עד כה: שארלוט, וואש, וקאבס

שחר אלוני
27/02/2020 4:33:59

מחר הניקס בבק טו בק מקבלים את פילי בבק טו בק, יהיה אש 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיימס אניס מנגב

ברוך רובין
ברוך רובין
27/02/2020 4:36:13

קולינס זה השחקן הכי רך שיש בליגה, כזה סמרטוט הוא לא כוכב שני אפילו לא קרוב אטלנטה חייבת למצוא עוד אולסטאר ליד יאנג (לא ביל הוא לא הפתרון), מוראנט למד שהוא נבח על משוכה גבוהה מדי אפשר ללכת טראש טוק עם ג’ימי באטלר לא עם ג’יימס הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ראס והארדן עשו לו שיעור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיאנגרה האנטר מנסה באחד על אחד ועושה איירבול בלייאפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קולינס מקבל גג…טריי עושה איירבול מה3 חחח תם הטקס. איזה הגנה שערורייתית יש להוקס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד גג קולינס חוטף מגורדון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ווצביץ נראה שאק

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
27/02/2020 4:44:46

ראסל ווסטברוק עושה לגה מוראנט בית ספר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איי ניד בטר דיפנדרס😂

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
27/02/2020 4:44:59

איזו תצוגה של ראסל מול הדובים

Smiley
Editor
27/02/2020 4:45:52

ממפיס גורמים לווסטברוק להציג את המשחק הכי יעיל שלו EVER

שחר אלוני
27/02/2020 4:47:55

הקליפרס בהרכב מלא הצליחו להשוות מול פניקס לאחר רבע שעה כשקוואי בקצב של 40 למשחק
השורה הסטטיסטית של גורג': 0 , 0, 0
ואין מענה לאייטון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:55:33

מתחמם שם במיאמי….
קיבלתי עכשיו מייל מחבר במישיגן שאומר שלא ינסע מחר לעבודה כי הכביש כולו קרח, סכנת נפשות…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 4:56:04

ואנשים פה בוכים שיש חורף קר מדיי
חחחחחחחחחחח

Smiley
Editor
27/02/2020 4:57:43

איזו תצוגת טעויות איומה בדקות האחרונות של ההיט. פחות מדקה ויתרון 1 למיאמי
https://live-nba.stream/watch/minnesota-timberwolves-live-free.html

Smiley
Editor
27/02/2020 4:58:25
Reply to  Smiley

שוויון 45 שניות לסוף – כדור של מיאמי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפאס מתחילים לנגב בברלי עם צאקה

Smiley
Editor
27/02/2020 5:02:58

נראה כאילו ווסטברוק והארדן החליטו לעשות למוראנט "ג'ורדן ופיפן מול קוקוץ' בברצלונה 92"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

יפ זה בדיוק מה שקרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עם המגב סנו פוליש ומגבת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 5:10:22

איזה סוף מותח במיאמי
אורלנדו הפכו וניצחו

שחר אלוני
27/02/2020 5:10:58

מיאמי מתחרים עם פילי על יתרון משחקי החוץ בסדרה בינהן 🙂

Smiley
Editor
27/02/2020 5:12:25

איזה פשלה של מיאמי בהפסד הזה בבית לטימברוולבס. היה להם משחק ביד והתחילו לעשות ים של טעויות בדקות האחרונות

שחר אלוני
27/02/2020 5:15:19
Reply to  Smiley

הם קבוצה של רוקיז עוד שנה שנתיים יהיו יותר טובים

Smiley
Editor
27/02/2020 5:25:31

איזה רוקיס?!?! באטלר מסר למינסוטה בדקות האחרונות. היה לו משחק דומה כזה בהפסד בגארדן לפני איזה חודשיים. נכנס לסחרור של טעויות והפסיד את המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיאמי בקריסה חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוביו מפנק את אייטון היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח חרפה איזה שריקת אוויר ברידגס לא נגע בגורג בכלל חחחח ושולחים את גורגי לקו על נחטאת לייאפ…הצאלנג לא יעזור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס מובילים חחחח אני לא מאמין היה גאברג רצחני שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לוקה טיים ולקרב את מאנו עוד צעד ללוטרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מנגב לילייס זה לא מישהו לשים עליו 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לטבי לא בהכרה מה3 רק רשת..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב אני רואה שגם הקליפרס התחילו לנגב… יאלהה נשאר בוסטוניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר עובר טיפול אנקונדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגבון מנגר שחשות לבד לגמרי חבל..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי אני רואה אתם מנגבים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 6:06:23

סבלנות
אני בגיבויי בוקר ותיכף נוסע לרכבת
שם אני בדממת אלחוט.
להתראות בחצי השני

גיא הירוק
Admin
27/02/2020 6:27:36

בשביל להיות מסוגלים לנצח קבוצה כמו הקליפרס, הסאנס צריכים –
א. להיות בסגל מלא ובריא (אוברה לא שיחק הלילה).
ב. לקלוע (29% מהשלוש, זה פשוט לא מספיק מול קבוצה כמו הקליפרס)
ג. קצת עזרה מאלילת המזל…
.
ועדיין, נקודת האור במשחק, שוב, היה אייטון. הוא הופך למכונת דאבל דאבל יעילה, כאשר הנוכחות שלו בצבע, ומגוון הדרכים בהם הוא יודע להשיג נקודות (מדובר על ילד עם פחות משנה וחצי ניסיון NBA), זה פשוט מרשים.

ברוך רובין
ברוך רובין
27/02/2020 6:49:13

הוא צריך להיות שחקן של 28-30 נקודות בלילה 15+ ריבאונדים , אין דרך להתמודד עם האתלטיות שלו , הוא ניגב את הפרקט עם הראל הלילה

ברוך רובין
ברוך רובין
27/02/2020 6:29:19

בוקר חייב ללמוד לשחרר את הכדור יותר ביום שלא הולך אין סיבה שיזרוק 20 זריקות תן לאייטון לדרוס בצבע הילד מפלצת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 7:08:14

למעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע?
למע כשגובר צועק לשופט בולשיט חזקקקק הוא לא מקבל טכנית וכשתייס עושה בדיוק אותו הדבר אבל פחות חזק זו טכנית ברורה?
הזופטים זופקים את הסלטיקס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 7:26:07

הרוטציה של הסלטיקס מזעזעת…
רק 4 שחקנים מחליפים נכנסו ומתוכם רק 3 קיבלו קצת פחות מ 15 דקות.
החיסרון הזה של קמבה משמעותי.

Smiley
Editor
27/02/2020 7:37:02

טירוף חושים עם מרכוס סמארט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
27/02/2020 7:37:17

איזה בולדוג הסמאחטה הזה?
מחליף ראוי בכל עמדה.
כשהו בזון שום דבר לא עוצר אותו.

Smiley
Editor
27/02/2020 7:51:34

פשששש כל הכבוד לסלטיקס לנצח ביוטה אחרי בק-טו-בק, ועוד עם הרוטציה המאוד קצרה שלהם.
מעניין כמה סטיבנס יכול לסחוט אץ "הלימון" הזה של החמישייה שלו עם הרוטציה הקצרה כי יש לו איזה שבע וחצי (ווינמייקר הוא החצי) שחקנים לשחק איתם דקות משמעותיות.
טאטום בתקופה אדירה, כאילו הרוח של קובי נכנסה בו בחודש האחרון. עשה קפיצה נהדרת מתחילת השנה בהתקדמות שלו.